Wednesday, July 11, 2007

很酷的

我發現了問題的所在
無法真的相信自己 是因為我自己知道
我打破了很多對自己的承諾
所以我無法理直氣壯的去相信我所做過的這麼多事

或許我無法改掉高要求的習慣
但我可以努力做更多 來達到對自己的期待
的確, there's nothing to lose, why not give it a try?
but not just try, there should contain my greatest effort
some chances, i would only get one in my life
i've waste one today, no more waste in the future!

No comments: